LAVARD nawiązuje współpracę z TDP

LAVARD, jedna z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych, oraz Lang Team, organizator jednego z najważniejszych kolarskich wyścigów na świecie – Tour de Pologne, nawiązały współpracę.
Pracownicy Lang Team, na czele z dyrektorem generalnym Czesławem Langiem oraz prezesem Adamem Silutą, na wszystkich oficjalnych spotkaniach związanych z Tour de Pologne 2018 będą mieć na sobie garnitury przygotowane przez LAVARD. Wystąpią w nich już 18 maja podczas odbywającej się na warszawskim Wilanowie prezentacji tegorocznego wyścigu, będącej częścią Wielkiego Warszawskiego Weekendu Rowerowego. LAVARD przygotował też marynarki dla osób obsługujących mobilne muzeum Tour de Pologne, uszyje również marynarki dla sędziów oraz sukienki dla hostess pracujących przy naszym narodowym wyścigu.
– Bardzo nam na tej współpracy zależało i cieszymy się, że udało nam się ją nawiązać. Mamy się czym pochwalić – powiedziała Anna Garczyk-Zielińska, kierownik regionalny LAVARD na Małopolskę i Podkarpacie.
– To dla nas wielka radość, że rodzina Tour de Pologne powiększyła się o kolejną znaną markę z bogatą tradycją – powiedział Adam Siluta, prezes Lang Team.
Wszystkie ubrania z kolekcji przygotowanej dla Lang Team można kupić w salonach LAVARD w całej Polsce.
– Jeśli ktoś chce wyglądać tak świetnie jak panie, bo szyjemy również garnitury dla pań, i panowie z Lang Team, zapraszamy serdecznie do naszych salonów na terenie całej Polski i nie tylko – dodała Anna Garczyk-Zielińska.
LAVARD to polska rodzinna firma działająca od 1975 roku. Za marką stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr.
Lang Team to firma, która dzięki zdobywanemu od 1993 roku doświadczeniu organizuje imprezy kolarskie na najwyższym poziomie. Dewiza firmy to pasja do jazdy na rowerze, promocja zdrowego trybu życia oraz profesjonalizm. Połączenie tych cech pozwoliło sprawić, że Tour de Pologne stał się wyścigiem, który należy do cyklu UCI World Tour, czyli grona absolutnie najważniejszych kolarskich imprez świata.