blank

DPD Polska partnerem wyścigu Tour de Pologne

DPD Polska, lider krajowego rynku kurierskiego, została sponsorem
największej imprezy kolarskiej w naszym kraju. Jako partner 78. Tour de
Pologne UCI World Tour zapewni wparcie logistyczne wydarzenia, a także
wręczy nagrodę dla najlepszej ekipy amatorów. Jeden z
najsłynniejszych wieloetapowych wyścigów świata rozpocznie się 9
sierpnia w Lublinie, a zakończy się 15 sierpnia na krakowskich
Błoniach.

Tour de Pologne to wydarzenie z 89-letnią historią, które co roku
śledzi kilka milionów kibiców. Jego organizatorem już od prawie
trzech dekad jest Czesław Lang, zwycięzca wyścigu z 1980 roku i
zarazem pierwszy profesjonalny zawodnik z Polski, który jeździł w
zagranicznych teamach. To między innymi dzięki niemu Tour de Pologne
(dawniej Wyścig Dookoła Polski ) dołączył do elitarnego grona
imprez cyklu UCI World Tour, będąc jednym z pięciu
najpopularniejszych wydarzeń kolarskich na świecie.

Tegoroczna trasa wyścigu licząca 1140 km została podzielona na 7
etapów. Obejmuje m.in. Lublin, Chełm, Zamość, Rzeszów, Tarnów,
Zabrze, Katowice i Kraków. Peleton będzie miał do pokonania zarówno
równinne odcinki, jak i wymagające dużej siły fizycznej obszary
górskie.

W tym roku impreza odbędzie się przy wsparciu DPD Polska, która
zapewnia obsługę logistyczną całego Lang Team. Firma udostępni
także busy mające usprawnić działania organizatorów oraz
uczestników rajdu. DPD Polska jest też fundatorem nagrody dla
najlepszej ekipy amatorów.

– _Wsparcie logistyczne Tour de Pologne UCI World Tour to dla nas
możliwość pokazania kibicom, jak ważną wartością w naszej firmie
jest krzewienie postaw związanych z aktywnością fizyczną, a także
rywalizacją w duchu „fair play”. Dzięki współpracy przy tak
prestiżowym, międzynarodowym wydarzeniu stajemy się nie tylko liderem
rynku kurierskiego, ale ważnym członkiem sportowej społeczności.
Partnerstwo z Tour de Pologne to również doskonała okazja, aby
pokazać kibicom, wśród których wielu to nadawcy i odbiorcy paczek,
jak ważne są dla nas ich potrzeby. W trakcie imprezy będziemy starać
się przybliżyć im nasze usługi zapewniające szybkie, sprawne,
skuteczne – i co tak ważne dziś – bezpieczne doręczenia _–
komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek
zarządu DPD Polska. __

– _Od lat staramy się tworzyć wyścig z pasją i wielkim
zaangażowaniem, dzięki czemu impreza stała się wizytówką Polski na
całym świecie. Tak samo będzie przy okazji tegorocznej edycji. Jestem
dumny z mojego zespołu i rodziny Tour de Pologne, jak nazywam
partnerów naszej imprezy, a przede wszystkim chylę czoła kibicom, dla
których to wszystko robimy. Serdecznie dziękuję, że do grona
partnerów dołącza DPD, lider branży kurierskiej _– mówi Czesław
Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.

– _Tour de Pologne to ogromne przedsięwzięcie logistyczne. Kibice
widzą na trasie kolarzy, ale tak naprawdę przy wyścigu każdego dnia
pracuje kilkaset osób. Taki partner jak DPD to dla nas ogromne
wzmocnienie_ – mówi Adam Siluta, dyrektor marketingu w firmie Lang
Team.

DPD Polska w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu i
postulatu „Bliżej społeczności” aktywnie angażuje się w rozwój
polskiego sportu zarówno jako partner klubów, jak i większych oraz
mniejszych wydarzeń. Firma współpracuje z Polskim Związkiem Piłki
Siatkowej, klubami siatkarskimi (jak Skra Bełchatów i ZAKSA
Kędzierzyn-Koźle) oraz mniejszymi zespołami drugoligowymi, w tym
m.in. z WKS Sobieski Żagań. W przeszłości pełniła zaszczytną
funkcję sponsora tytularnego klubu siatkarek Legionovia Legionowo. DPD
Polska współpracuje z klubem koszykarskim Enea Basket BC Zielona Góra
czy klubami piłkarskimi: Legią Warszawa, Widzewem Łódź, ŁKS
Łódź czy Stal Rzeszów. Ponadto wielokrotnie wspierała duże imprezy
sportowe, w tym PZU Maraton Warszawski.

DPD Polska od lat angażuje się aktywnie w rozwój kolarstwa. Firma
kilka razy z rzędu była głównym sponsorem rowerowego rajdu dla
kolarzy amatorów „Uphill Race Śnieżka”. Podjęła także
autorską inicjatywę „Pozytywnie Zakręceni”, w której zachęca
pracowników, aby latem zamieniali swoje cztery koła na jednoślady.