Vittoria nowym Sponsorem Wspomagającym Tour de Pologne

Vittoria, czołowy producent opon rowerowych na świecie, został nowym Sponsorem Wspomagającym i partnerem technicznym 77. Tour de Pologne UCI World Tour.

Bardzo się cieszymy, że mamy u boku takiego partnera jak Vittoria. Znamy doskonale tę firmę i wiemy, że ich praca jest niezwykle cenna. Lata doświadczeń z pewnością pokazują, że to zgrany i sprawdzony team, a znajomość skomplikowanego sportu, jakim jest kolarstwo, daje dodatkową wartość całemu projektowi. Cieszę się, że mamy okazję współpracować przy najbliższym Tour de Pologne – powiedział Czesław Lang, Dyrektor Generalny Lang Team.

To ogromny powód do zadowolenia, że możemy być częścią Tour de Pologne, wyścigu o wielkiej tradycji i historii. Nasza firma rozwija swoją obecność w kolarskich wyścigach, bo dzięki temu możemy zwiększać świadomość marki Vittoria. Polski wyścig zawsze był ważnym punktem odniesienia w drugiej części sezonu. Choć w tym roku światowe kolarstwo przeszło znaczące zmiany związane z pandemią, to wierzymy, że rola Tour de Pologne pozostanie taka sama – powiedział René Timmermans, Dyrektor Sprzedaży Vittoria na region EMEA/LATAM.

Neutralny zespół serwisowi Vittoria na Tour de Pologne będzie składał się z trzech samochodów, motocykla i dziesięciu wysokiej klasy specjalistów z dużym doświadczeniem w zawodowym peletonie. – Vittoria jest obecna w świecie wyścigów od lat 80-tych. W naszym zespole są byli zawodowi kolarze oraz mechanicy doskonale znający peleton i pracujący na najwyższym poziomie – dodał Timmermans.

W ciągu wielu lat naszej pracy mieliśmy dużo różnych wydarzeń. Pamiętam bardzo dobrze Giro d’Italia w 2016 roku. Kruiswijk upadł w śniegu na Colle dell’Agnello, a Holender jechał w różowej koszulce lidera. Nie było przy nim jego samochodu, a miał defekt. Na szczęście byliśmy tam i zrobiliśmy wszystko aby mu pomóc i odzyskać pozycję. Kolejna przygoda miała miejsce w 2018 roku na Strade Bianche. Były ulewne deszcze i dużo błota. Pomoc w takich warunkach nigdy nie jest łatwa. To także dreszczyk emocji związany z kolarstwem – powiedział Timmermans.

Dyrektor sprzedaży na region EMEA/LATAM wspomniał również o niedawnej zmianie właściciela firmy i jego ekscytacji nowymi perspektywami. – Rudie Campagne, odchodzący prezes Vittorii, a teraz doradca nowego prezesa Stijna Vriendsa, ma świetną, bardzo ambitną wizję na przyszłość. Przeżywamy na całym świecie szczególny czas, kolarstwo angażuje coraz więcej amatorów, a zmiana w zarządzaniu jest dodatkowym impulsem do inwestowania w inteligentne rozwiązania problemów z mobilnością.