blank

Peleton 78. Tour de Pologne pije Cisowiankę

Oficjalną Wodą 78. Tour de Pologne jest Cisowianka. To kontynuacja wieloletniej współpracy z naszym sprawdzonym partnerem.

 

– Rozpoczęcie współpracy pomiędzy dwiema silnymi markami, których filozofie działania są zbieżne, było tylko kwestią czasu – podkreśla Tomasz Siemiątkowski, Dyrektor Handlowy Nałęczów Zdrój, właściciel marki Cisowianka, Oficjalnego Partnera Tour de Pologne 2021. – Jako marka naturalnej wody mineralnej jesteśmy zaangażowani w największe wydarzenia sportowe w kraju. Od lat jesteśmy tytularnym partnerem cyklu rowerowego obejmującego większość kraju. Lang Team i Tour de Pologne oraz Cisowianka to liderzy w swoich kategoriach. Dlatego też nasze partnerstwo jest naturalnym następstwem wspólnej wizji i wartości. Od pięciu lat jesteśmy oficjalną wodą wyścigu i niezmiennie od lat jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Lang Team. Tour de Pologne to marka sama w sobie, a my jako lider na rynku naturalnych wód mineralnych w Polsce, chcemy pracować z najlepszymi – dodaje Tomasz Siemiątkowski.

– Jednym z naszych fundamentów jest promowanie postaw prozdrowotnych, a picie dużej ilości wody jest podstawą zdrowego życia i dobrej kondycji. Wiedzą też o tym oczywiście zawodowcy startujący w Tour de Pologne. Tak jak silnik w samochodzie potrzebuje dobrego paliwa, by dawać najlepsze osiągi, tak kolarze potrzebują najlepszej wody, by walczyć o zwycięstwo. Cisowianka zapewnia nam tę najlepszą wodę już od pięciu lat, za co serdecznie firmie Nałęczów Zdrój dziękuję – mówi Czesław Lang, dyrektor wyścigu i dyrektor generalny Lang Teamu.

Cisowianka od lat jest najpopularniejszą w Polsce marką naturalnej wody mineralnej. Historia jej rozpoczęła się w 1979 roku i nieprzerwanie trwa do dziś. Z początku Cisowianka znana była głównie lokalnie na Śląsku, ale dzięki swojemu naturalnemu smakowi i wyjątkowym właściwościom, zyskała sympatię również w innych regionach kraju. W 1999 roku marka przeszła w ręce obecnego właściciela i od tej pory rozpoczął się jej dynamiczny rozwój, ekspansja na rynku krajowym oraz na ponad 20 rynkach zagranicznych (z Perlage musującą wodą mineralną).

Cisowianka to także marka promująca zdrowy i aktywny tryb życia.

– Od wielu lat jesteśmy oficjalną wodą największych wydarzeń sportowych takich jak Tour de Polonge, Cisowianka Mazovia MTB Marathon i kilkudziesięciu innych imprez na terenie całego kraju. Poza aktywnością sportową, jesteśmy zaangażowani w różne projekty począwszy od charytatywnych o światowym zasięgu (UNICEF), przez partnerstwo instytucji kultury, wielkie gale aż po pokazy mody największych polskich projektantów. Cisowianka jest laureatką wielu nagród zarówno konsumenckich i handlowych. Od wielu lat współtworzymy i wspieramy amatorskie imprezy sportowe na scenie krajowej. Średnio rocznie angażujemy się w około 200 wydarzeń sportowych – informuje Tomasz Siemiątkowski.

Podczas uprawiania sportu warto zawsze mieć przy sobie butelkę Cisowianki.

– Cisowianka w sportowej butelce o pojemności 0,7 litra jest lekka i praktyczna. Butelka oraz zamknięcie zostały specjalnie zaprojektowane, aby pozwalały na komfortowe picie wody podczas wysiłku fizycznego. Wzorem lat ubiegłych na każdym etapie wyścigu zadbamy, aby skład mineralny Cisowianki pomógł nawodnić organizm i ugasić pragnienie zarówno zawodowców, jak i amatorów – mówi Dyrektor Handlowy Nałęczów Zdrój.