blank

DPD Polska po raz trzeci Oficjalnym Kurierem Tour de Pologne

Firma DPD Polska już po raz trzeci została Oficjalnym Kurierem Tour de Pologne. Tak jak w poprzednich latach, DPD Polska dostarczy usługi logistyczne oraz udostępni samochody kurierskie, aby sprawnie wesprzeć działania i organizację wyścigu.

– To wielka radość móc pracować z tak profesjonalną i zaangażowaną firmą. Od samego początku naszej współpracy, DPD Polska udowodniła, że jest nie tylko liderem w branży logistycznej, ale również prawdziwym entuzjastą kolarstwa. Współpraca z takim partnerem otwiera przed nami wiele możliwości i daje nam pewność, że organizacja Tour de Pologne jest w najlepszych rękach – nie ma wątpliwości Czesław Lang, dyrektor generalny Lang Teamu oraz dyrektor wyścigu.

Jesteśmy dumni z kontynuacji naszej współpracy i możliwości zapewnienia wsparcia logistycznego podczas jubileuszowego 80. Tour de Pologne. Mamy wiele wspólnego – kolarze na trasie Tour de Pologne odwiedzają wiele miejsc w Polsce, podobnie jak nasi kurierzy i dla wszystkich czas ma priorytetowe znaczenie – podkreśla Łukasz Zembowicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu DPD Polska. – Nasze pojazdy kurierskie będą służyć ekipie Lang Team do przewozu infrastruktury niezbędnej do przeprowadzenia tego wielkiego i skomplikowanego logistycznie wydarzenia. Już po raz kolejny wykorzystamy nasze doświadczenie i profesjonalizm zespołu, aby wspierać organizatorów w udanym przebiegu Tour de Pologne – dodaje Łukasz Zembowicz.

DPD Polska od wielu lat odgrywa aktywną rolę we wspieraniu sportu, w tym również kolarstwa, czego dowodem jest kolejne zaangażowanie się w największą imprezę kolarską w tej części Europy. Firma uczestniczy również w rozwoju innych dyscyplin, wspierając m.in. Polski Związek Piłki Siatkowej, kluby siatkarskie takie jak Skra Bełchatów i ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, kluby piłkarskie m.in. Wisłę Kraków, Widzew Łódź, Stal Rzeszów, a także mniejsze drużyny występujące w czwartej lidze, takie jak np. Pogoń Świebodzin.

– Wierzymy w propagowanie idei aktywności fizycznej oraz zdrowej rywalizacji w duchu fair play, zarówno na poziomie lokalnych społeczności, jak i w wymiarze dużych wydarzeń na poziomie kraju. W DPD Polska mamy wieloletnią tradycję w promowaniu i wspieraniu różnych dziedzin sportu, co doskonale wpisuje się w naszą strategię zrównoważonego rozwoju, która zakłada promowanie zdrowego stylu życia, a także krzewienie wartości związanych z zaangażowaniem i wytrwałością. Cieszymy się, że możemy wspierać różnorodne dziedziny sportu, promować ich rozwój i przyczyniać się do sukcesów polskich zawodników i zespołów. Jest to też dla nas sposób, aby inspirować do rozwoju i samodoskonalenia, szczególnie młode pokolenie, bazując na wartościach, które niesie za sobą sportowa rywalizacja – zaznacza Łukasz Zembowicz.

– Jestem przekonany, że nasza tegoroczna współpraca z DPD Polska będzie jeszcze bardziej udana niż w poprzednich latach. Razem będziemy pracować nad dostarczeniem niezapomnianych emocji zarówno dla zawodników, jak i dla wszystkich fanów kolarstwa. Serdecznie dziękuję DPD Polska za zaufanie i wspólną pasję, która łączy nas wszystkich – mówi Czesław Lang.

– Cieszymy się, że możemy być częścią 80. edycji Tour de Pologne. Wyścig rokrocznie wzbudza zainteresowanie i emocje u milionów Polaków, chętnych do obecności na trasie oraz śledzenia transmisji. To niezwykłe wydarzenie stanowi wizytówkę naszego kraju i promuje światowe gwiazdy peletonu. Z okazji tego pięknego jubileuszu, życzymy Tour de Pologne i wszystkim uczestnikom oraz fanom dobrych, sportowych emocji, fascynującej rywalizacji i wielu dalszych, udanych wyścigów w przyszłości – podsumowuje przedstawiciel DPD Polska.