blank

Cityboard Media partnerem Lang Team

Andrzej Grudziński i Czesław Lang podpisali nową umowę o współpracy pomiędzy Cityboard Media a Lang Teamem – organizatorem największego w Polsce wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, należącego do kolarskiej ligi mistrzów.

Cityboard Media z Lang Teamem współpracuje od kilkunastu lat. Ostatnia umowa wygasła z końcem 2023 roku, a wiosną 2024 strony podpisały nowy dokument.

– Czesław Lang i Lang Team to nasi partnerzy biznesowi z którym łączy nas długa relacja biznesowa i sportowa. Cieszymy się, że udało nam się dojść do porozumienia w sprawie kontynuacji współpracy. Kampanie Lang Teamu od zawsze mają swoje miejsce na billboardach cityboard i to się nie zmieni w najbliższych latach – komentuje Andrzej Grudziński, pełnomocnik zarządu firmy.

Na mocy umowy Cityboard Media został partnerem medialnym wydarzeń organizowanych przez Lang Team i otrzymał wyłączność w kategorii reklama zewnętrzna. Nowa umowa zakłada realizacje każdego roku kampanii outdoorowych na tysiącu ekranach cityboard i supercityboard. Dzięki temu informacja o imprezach i wyścigach dotrze do wielu milionów odbiorców.

– Cityboard Media to nasz wieloletni, sprawdzony partner. Dzięki tej współpracy docieramy do milionów ludzi z najważniejszymi informacjami dotyczącymi naszego narodowego wyścigu. Tour de Pologne to wizytówka Polski na świecie i największa coroczna impreza sportowa w naszej części Europy. Od lat jesteśmy częścią elitarnego cyklu UCI World Tour, w którym są tylko największe i najważniejsze wyścigi kolarskie na świecie. Warto o tym mówić jak największej liczbie ludzi – powiedział dyrektor generalny Tour de Pologne Czesław Lang.

Cityboard Media co roku realizuje kampanie promujące jedną z największych imprez sportowych w kraju – wyścig kolarski Tour de Pologne. Dodatkowo wspiera promocję innych imprez sportowych, takich jak ORLEN Wyścig Narodów, ORLEN Tour de Pologne Amatorów i ORLEN Lang Team Race, czy szereg imprez towarzyszących. W tym roku na billboardach Cityboard będzie można zobaczyć także kampanię promującą Tour de Pologne Kobiet. W ramach współpracy w amatorskich imprezach kolarskich bierze udział drużyna Cityboard Media, a współpracownicy firmy mają okazję trenować kolarstwo pod okiem Czesława Langa.