
DrWITT jedzie dalej z Tour de Pologne
DrWITT Elektrolity Zero Cukru został oficjalnym napojem 82. Tour de Pologne. To kolejny rok współpracy uznanej marki z jedynym w tej części Europy wyścigiem kolarskim rangi UCI World Tour. – Wierzymy, że ta współpraca wzmacnia naszą pozycję jako marki wspierającej aktywność i osadza WITT-a jeszcze mocniej w świecie sportu – mówi Katarzyna Walkowicz, Senior Brand Manager w DrWITT.
Wyścig Tour de Pologne co roku jest okazją do promocji kraju i polskich firm wśród kolarskich kibiców z całego świata. Partnerem tegorocznej edycji wyścigu ponownie będzie DrWITT, rozpoznawalna marka Grupy Maspex, specjalizująca się w produkcji napojów wspierających zdrowy i aktywny styl życia. Podobnie jak w ubiegłym roku, DrWITT Elektrolity Zero Cukru zostanie oficjalnym napojem wyścigu Tour de Pologne.
– Przedłużenie współpracy z Tour de Pologne to naturalny krok w naszej strategii budowania silnej i aktywnej marki. To wydarzenie o ogromnym zasięgu i prestiżu, które idealnie wpisuje się w wartości DrWITT – zdrowy styl życia, energia i wytrwałość. Obecność na trasie wyścigu pozwala nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zwiększyć rozpoznawalność DrWITT w autentycznym, sportowym kontekście. Wierzymy, że ta współpraca wzmacnia naszą pozycję jako marki wspierającej aktywność i osadza WITT-a jeszcze mocniej w świecie sportu – mówi Katarzyna Walkowicz, Senior Brand Manager w DrWITT.
Producent zwraca uwagę, że odpowiednie nawodnienie odgrywa kluczową rolę w aktywnym stylu życia – zwłaszcza podczas wysiłku fizycznego, w tym w trakcie jazdy na rowerze. To właśnie dlatego w centrum działań marki znajduje się tworzenie produktów, które skutecznie wspierają organizm i pomagają zadbać o dobre samopoczucie – zarówno podczas treningu, jak i w codziennym funkcjonowaniu.
– DrWITT to marka stworzona z myślą o osobach, które żyją aktywnie i chcą na co dzień dbać o siebie w prosty, naturalny sposób. W naszej ofercie znajdują się napoje funkcjonalne, izotoniki dla osób uprawiających sport, wody witaminowe – również w wersji zero bez cukru – oraz witaminowe napoje w puszkach. Uważnie słuchamy naszych konsumentów i obserwujemy, jak zmieniają się ich potrzeby i zainteresowania, aby tworzyć produkty, które realnie wspierają ich styl życia. Naszą misją jest wspieranie ludzi w codziennym dbaniu o zdrowie i dobre samopoczucie – w sposób dostępny, wygodny i naturalny. Chcemy towarzyszyć im każdego dnia – w ruchu, w pracy, w drodze – dając energię, nawodnienie i wsparcie wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebują – dodaje Katarzyna Walkowicz.
W ramach współpracy 82. Tour de Pologne z DrWITT, na czwartym etapie z Rybnika do Cieszyna zostanie ulokowana Premia Specjalna DrWITT, na której o zwycięstwo powalczą zawodnicy czołowych drużyn. Dodatkową atrakcją dla kibiców będzie specjalna strefa DrWITT na metach etapów.
– Na 82. Tour de Pologne marka DrWITT przygotowała aktywności, które podkreślają nasze zaangażowanie jako oficjalnego napoju elektrolitowego tego prestiżowego wydarzenia. Będziemy obecni na trasie i mecie, dbając o nawodnienie zarówno kolarzy, jak i kibiców. W Wiśle pojawi się wyjątkowa premia specjalna DrWITT, a najlepszy zawodnik na tym fragmencie może liczyć na specjalną nagrodę od marki. Do współpracy zaprosiliśmy znanego dziennikarza sportowego, który będzie na bieżąco komentował przebieg wyścigu w naszych social mediach, pokazując kulisy rywalizacji z perspektywy pasjonata sportu. Na mecie stworzymy strefę DrWITT – przestrzeń, w której kibice miło spędzą czas i zadbają o swoje nawodnienie. Zachęcamy do śledzenia naszych mediów społecznościowych – jeszcze przed startem Tour de Pologne pokażemy tam, co przygotowaliśmy dla przyjaciół marki DrWITT i wszystkich fanów kolarstwa – zakończyła Katarzyna Walkowicz.
82. Tour de Pologne odbędzie się w dniach 4-10 sierpnia.