Quest partnerem Tour de Pologne do 2022 roku

Tour de Pologne UCI World Tour przedłużył umowę z firmą Quest. Producent strojów kolarskich będzie partnerem wyścigu przez najbliższe trzy lata.

Jesteśmy związani z marką Quest od 2013 roku. Zawsze możemy liczyć pełen profesjonalizm, a także osobiste zaangażowanie w nasz narodowy wyścig. Chcemy współpracować z najlepszymi, a Quest to gwarancja jakości, więc bardzo cieszę się, że przed nami kolejne lata wspólnych działań w kolarskiej rodzinie – powiedział Adam Siluta, Prezes Zarządu Lang Team.

Marka Quest została stworzona przez Ewę i Maję Włoszczowską. Od lat produkuje w Jeleniej Górze stroje kolarskie, ubrania dla rowerzystów i sportowców innych dyscyplin. Także od lat ubiera najlepszych kolarzy Tour de Pologne – liderów i zwycięzców klasyfikacji. Koszulkę lidera klasyfikacji z logo Quest podczas naszego narodowego wyścigu zakładali tak znakomici zawodnicy, jak choćby Peter Sagan, Michał Kwiatkowski, Rafał Majka, Pascal Ackermann, Fernando Gaviria, czy Dylan Teuns. Lista jest znacznie dłuższa, bo Tour de Pologne UCI World Tour to także inne klasyfikacje. Te z kolei często padają łupem polskich kolarzy – między innymi Macieja Paterskiego i Tomasza Marczyńskiego, którzy wygrywali klasyfikację najlepszego górala, czy Bartosza Huzarskiego, czy Kamila Gradka, który zwyciężali w klasyfikacji na najaktywniejszego zawodnika.

Kolejnych kolarzy w koszulkach Quest zobaczymy już niebawem. 77. Tour de Pologne UCI World Tour potrwa od 5 do 11 lipca.